Wminis4eer zo’n ontzettend leuke webshop, waar ik spontaan verliefd op geworden ben is Minis Only! Ik heb geen Mini meer natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet heeeel erg leuk vind, om te kijken naar al die schattige kleertjes en spulletjes! Ik heb tenslotte ook nog nichtjes en neefjes.

Minis Only is een webshop vol mooie kleding en accessoires (zoals bijvoorbeeld slaapzakken, speenkoorden en bandana’s) voor miniโ€™s in de leeftijd van 0 t/m 6 jaar. Enkele merken die je kunt vinden bij Minis Only zijn; Blade & Rose, Ducky Beau, Ollie Jones en Sapling. Mooie, kwalitatieve kleding, waar iedereen dol op is!

minis2minis3WINNEN!
De slaapzakken van Electrik Kidz zijnย niet alleen super cool, maar ook erg praktisch en comfortabel.ย Zeer goede kwaliteit en erg fijn uitgewerkt.ย De uiteinden van de mouwen kunnen over de handjes worden gevouwen, als handschoentjes, zodat de mini zich niet kan krabben. De onderkant van de slaapzak is open waardoor luiers verschonen zeer gemakkelijk gaat. Door de onderkant te knopen zit de mini lekker knus en warm.ย Gemaakt van 100% biologisch katoen en verf op waterbasis.

Wij mogen 1 van onze lezers blij maken met eenย leuke slaapzak. Je kunt kiezen tussen de Mermaid en de Shark. Laat onder dit bericht een reactie achter voorzien van je voor- en achternaam en vertel ons meteen voor welke slaapzak je mee doet! Oja…en welke maat wil je dan? 0-3 maanden of 3-6 maanden?ย 

Deze actie is inmiddels afgelopen!

Neem snel een kijkje op www.minisonly.nlย en geef ze een Like op Facebook!

91 gedachten over “Minis Only

  1. Heel leuk graag de Mermaid in maat 3-6 maanden voor een van mijn tweelingbaby’s die in juli worden verwacht ๐Ÿ˜‰

  2. Ik kies voor de mermaid 3-6 mnd. Leuk kadootje voor een vriendin van mij die 26 maart uitgerekend is van een meisje.

  3. oh de mermaid slaapzak is gewoon geweldig!!
    De 3-6 maanden zou heel leuk zijn om cadeau te doen aan een vriendin die mama is geworden van een prachtige prinses!!

  4. Wat een leuke slaapzakken Ik denk dat mijn dochter van 2 er ook graag eentje zou willen, maar helaas niet meer in haar maat. Ik doe daarom mee voor mijn nieuwe kleine nichtje. Graag de Mermaid maat 3-6 maanden

  5. Te schattig! De mermaid zou ons kleinste meisje heerlijk in kunnen slapen. Zeker als ze eerst door haar grote zus wordt voorgelezen uit het “grote visje boek” (met de Regenboogvis). In maat 3-6 maanden kan ze er straks nog wat langer van genieten. Ze is nu nog รฉcht een mini!

    1. Onze Evi van 2 weken oud voelt zich trouwens al een volwaardig zeemeerminnetje. Zodra ze de kans krijgt stopt ze twee beentjes in 1 broekspijp. (Succes met verschonen, Mama!:)

  6. Oooch wat een unieke slaapzakjes ! Echte blikvangers !! Ik waag dolgraag mijn kans voor de Shark 3-6 maanden. Wat zou dat geweldig zijn !! Nog een fijne donderdag toegewenst ! Groetjes, Nancy

  7. Wauw zo funky! Ik wil super graag de zeemeermin winnen voor het grootste maatje! de max, snel naar de site surfen!

  8. De Shark slaapzak is echt super! Maat 3-6 maanden graag. Zijn papa zal hem ook echt stoer vinden en zeker waarderen!

  9. Graag de Shark van 3-6 maanden, slapen wordt een feest!
    En lekker dromen over de haai! en ‘s morgens Haaaaaiiii ik ben er weer!

  10. hoi k’wil graag de slaapzak Mermaid van 3 โ€“ 6 maanden winnen k’vind deze heel leuk , mooie kleuren en tekening

  11. Wauw, wat ziet dat er bijzonder leuk uit! Ik doe graag mee voor de Shark slaapzak in de maat voor 3-6 maanden.

  12. Leuk voor mijn beste vriendin die over een week moet bevallen van een meisje. Heel graag de Mermaid dus. 0-3 maanden

  13. Wat een leuke en vooral grappige slaapzakken, maar als ik dan toch echt moet kiezen, dan ga ik toch voor de mermaid in een maatje 0-3 mnd

  14. de SHARK is echt zo leuk voor mijn babytje die bijna geboren wordt,mocht ik de Lucky one zijn , Maat 0 t/m 3 maanden!

  15. Shark maat 3-6 maanden ๐Ÿ˜€ heerlijk cadeautje voor mijn neef in Zwitserland ! <3

  16. Hoi!

    Wat zou ik graag voor mijn aanstaande meerminnetje meedoen!
    Nu zwemt ze nog lekker bij mama… maar binnenkort mag ze de
    Mermaid slaapzak gaan dragen ๐Ÿ™‚
    Doe graag mee voor het kleine maatje 0-3 maanden.

    Groetjessss Viv

  17. Ooh , super leuk! Ik neem meteen een kijkje op hun website. De Mermaid zou te gek zijn voor mijn dochter (3-6 maanden ) ๐Ÿ™‚

  18. De Mermaid is echt super voor een meisje (maat 3 – 6 maanden). Wat een fantastisch leuk concept dit.

  19. In de Mermaid slaapzak (3-6 maanden)
    voelt mijn nichtje zit op haar gemak.
    Dan valt zijn na een diepe gaap
    heerlijk in slaap!

  20. Hoi ik doe graag mee voor mijn vriendin Bonnie. Ze woont in Apeldoorn en niet om de hoek bij mij. Ze is 13 april uitgerekend van een zoon. Omdat ik door eigen verhuizing niet een twee drie bij haar kan zijn lijkt het mij leuk haar hiermee alvast te verrassen! Een shark zou ze leuk vinden en dan 0-3 maanden. Mooi voor als de kleine net geboren wordt en het nog wat koud is. En leuk als er visite komt. Staat toch grappig zo kleine slaapzak. Valt ze gelijk mee op. Groetjes Christa

  21. Ja, wauw die wil ik hebben! Echt te grappig! 0-3 maanden zou leuk zijn! Voor mijn babyboy haai!

    1. Ik doe heel graag mee voor de shark slaapzak 0 tot 3 mnd., voor onze aanstaande kleinzoon .
      Ik denk dat hij er heerlijk in zal slapen.

  22. Ik doe graag mee voor mijn zoontje voor de slaapzaak Haai, maat 3 tot 6 maanden.

  23. Wat leuk doe graag mee voor het maatje 3-6 maanden voor de dochter van mijn nichtje.

  24. Ik zou heel graag de Mermaid willen winnen. Want ik voel onze dochter nu al in me buik als een klein zeemeermin zoals ze trappelt in me buik. Ze heeft ook een aqua blauwe kamer dus zou heel mooi passen. De maakt maakt niet zo uit, het moet toch nog geboren worden,

  25. Deze zijn echt heel grappig! Ik zou heel graag de slaapzak 3-6 maanden de mermaid willen winnen.

  26. Ik doe heel graag mee met deze actie, ze zijn inderdaad super!
    (shark 3 – 6 maanden)

  27. Hierin zal onze kleine superman geweldig coole dromen kunnen hebben!
    Graag ‘Shark’, maatje 3-6 maanden.

  28. Oeh, die haai is wel erg stoer in het wiegje ๐Ÿ˜‰ Graag maat 3-6 maanden!

  29. Deze slaapzakken passen helemaal in ons thema van de babykamer (onderwaterwereld); heel graag de haai in 3-6 maanden!

  30. Een heel leuk cadeau voor mijn kleine neefje die afgelopen zondag is geboren. Shark 3 tot 6 mnd

  31. Wow, wat een supercoole actie. Mijn voorkeur gaat uit naar de Mermaid in maat 3-6 maanden. Fingers crossed ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.