Foto’s maken is iets wat ik best vaak doe. Het betreft hier niet altijd familiekiekjes, want het is ook regelmatig werkgerelateerd. Eventjes een bordje eten op de foto zetten, of een stuk speelgoed is hier heel normaal. Mijn partner en kinderen zijn er inmiddels een soort van aan gewend (behalve als ze heel erg veel trek hebben, want dan zie ik nog weleens een boos gezicht). De oudste vindt het ook leuk om te fotograferen en daarom was hij erg blij toen de VTech Kidizoom Duo 5.0 door Amazon naar ons werd opgestuurd.

De VTech Kidizoom Duo 5.0 heeft een 5 mexapixel camera, 4x digitale zoom, een groot digitaal kleurenscherm en een camera aan de voor- en achterkant. Het is een slim apparaat, wat zelfs gezichtsherkenning als optie heeft en een automatische flitser. Daarnaast zitten er ook leuke spelletjes op en kun je je foto’s (en filmpjes) door het gebruik van verschillende effecten helemaal naar je eigen stijl bewerken. Ook grappig; vervorm je stem! Je favoriete muziek kun je ook afspelen, wel zo gezellig.

Als je de foto’s op bijvoorbeeld een laptop wilt opslaan, dan verbindt je de camea gemakkelijk met het bijgeleverde kabeltje. Als je een micro SD kaart erbij koopt heb je meer geheugen voor in de Kidizoom Duo 5.0 en kun je dus nog meer foto’s en filmpjes opslaan. Voor de veiligheid wordt er een polsbandje meegeleverd! De camera werkt op 2 AA batterijen.

De camera is gemakkelijk vast te houden en bevat een simpel menu wat ervoor zorgt dat hij geschikt is voor kinderen vanaf 4 á 5 jaar. Omdat het apparaat niet zo zwaar is zal deze niet zo snel uit de handen van je kind glippen (zeker niet als je het polsbandje er ook aan vast maakt). Op deze manier leert de gebruiker op een gemakkelijke en laagdrempelige manier om te fotograferen. Foto’s terugkijken (of in de prullenbak kiepen) gaat ook erg makkelijk evenals inzoomen!  Een all-in camera dus!

Stevig en duurzaam: Op z’n VTech’s dus

Zoals we van VTecht gewend zijn is de Kidizoom Duo 5.0 gemaakt van stevig en duurzaam materiaal. Wij hebben wel meer producten van dit fijne merk in huis en het blijft allemaal erg mooie én het gaat niet zo snel kapot. Echt gemaakt voor kinderen…en stiekem ook nog best leuk voor papa’s en mama’s.

Holiday Toy List

Amazon heeft de mooiste cadeau’s voor kinderen van alle leeftijden op een rijtje gezet. Sinterklaas is natuurlijk weer in het land en om je te inspireren deel ik graag de Holiday Toy List met jullie. Van knikkerbanen, tot broodtrommels en van keukentjes tot fietsen…er staat vast iets tussen wat wel in de zak past bij jullie (of er misschien naast omdat het te groot is). Amazon heeft in ieder geval een groot assortiment met de diverse en exclusieve cadeaus, spellen en speelgoed.